Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik sneller vakkenvullen?

Hoi, ik werk al een paar maanden bij de AH. En het gaat op zich niet heel slecht, maar ik krijg af en toe te horen van mijn teamleiders dat ik niet heel snel ben. Enige tips om sneller vakken te vullen? ik heb meestal geen problemen met het vinden van producten en de producten in het schap gooien duurt ook niet te lang bij mij, alsnog krijg ik te horen dat ik soms langzaam ben

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
8.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik werk bij Lidl en had in het begin hetzelfde met dingen vullen. Naarmate je het vaker doet word je er vanzelf sneller in.
Antoni
7 jaar geleden
Is het niet zo dat de teamleiders dit altijd en tegen iedereen zeggen, onafhankelijk van hoe snel de vakkenvullers werkelijk hun werk doen? Misschien moet je dat eens nagaan. Als dat niet zo is, weten de teamleiders misschien zelf hoe het sneller gedaan kan worden. Vraag ze eens om wat tips!
erotisi
7 jaar geleden
heel simpel maar misschien lastig om je houding daar op aan te passen is je werk gewoon zo snel mogelijk willen doen oftewel heel gefocussed en prestatiegericht.
Dat kan weliswaar een opgejaagd gevoel geven dus zorg dat je jezelf niet overwerkt en vergeet niet haastige spoed is zelden goed....maar ok, scherven brengen weer wel geluk...?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

'Practise makes perfect'

Met veel dingen is het zo , Ahmed, dat je het heel vaak moet doen voordat je een bepaalde routine hebt, het onder de knie hebt.
Dus hoe langer je vakken vult, hoe sneller je hierin zult worden.
Kijk wel uit met produkten in het schap 'gooien', straks krijg je kritiek dat je niet moet gooien, de kans op breuk is met veel artikelen niet denkbeeldig.
Mijn ervaring met rollen beschuit was niet best, Kapot, daar was dus niet zachtzinnig mee 'gegooid'.