Hoe berg je het makkelijkst je kapperscharen op?

Ik ga bijna starten met mijn honden trimsalon. Maar nu ben ik meubels gaan kopen en ik loop tegen een probleem aan, namelijk hoe kan ik nu het beste mijn scharen opbergen zodat ze niet beschadigen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In het daarvoor bedoelde hoesje, dat mee krijgt bij aankoop van de schaar, je kunt de scharen ook opbergen in een tot de helft dubbelgeslagen handdoek, waar je de zijkanten van dichtnaait en er om de zoveel centimeter een naad in naait, zodat je al je materialen bij de hand hebt en alles in zijn eigen vakje opgeborgen hebt. Als je dit met meerdere handdoeken doet, kun je ook dagelijks een schone nemen, nadat je je materialen schoon hebt gemaakt. De handdoek kun je oprollen met de materialen erin en zo makkelijk meenemen. Als je aan beide zijkanten nog een lintje vastzet, kun je het rolletje ook nog bijeen binden. De handdoek rol je uit, waar je hem nodig hebt en zo liggen je spullen netjes overzichtelijk op een rij.
fremar
7 jaar geleden
http://www.kappers-scharen.nl/opbergen/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankje! Goeie tips!

Antwoorden (1)

Scharen opbergen in een beschermend hoesje, altijd.
Waar de scharen altijd bot van worden is het knippen van honden die ongewassen zijn, altijd zand in de vacht en dat is zelfs funest voor een dure Rose Line®