De functie van Manager Dierverzorging wordt vaak gezien als een functie op MBO niveau. Voor de verdienste kun je dan denken aan een bruto maandsalaris tussen de €1500 en de €2750. Wat je daadwerkelijke salaris wordt is afhankelijk van je opleiding, leeftijd, ervaring en het bedrijf of de organisatie waar je voor werkt.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik had ergens gelezen dat er ook een hbo opleiding voor was.
Amadea
7 jaar geleden
Dat zal hetzelfde zijn als bij mijn beroep, bibliothecaris. Daar heb ik een hbo-opleiding voor gevolgd, maar het wordt tegenwoordig gezien als een functie op mbo-niveau.