Bediende pc 218 Kunnen ze mij verplichten om op een andere plaats te gaan werken dan waar ik al 3 jaar werk de afstand is verder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
ben je nummer 218
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PC218: vergelijkbaar met het Nederlandse begrip CAO. Een specifieke CAO wel te verstaan, overkoepelende regels voor werkgevers en werknemers.

Antwoorden (2)

Ja dat kan als de werkzaamheden verplaatst worden. Ze kunnen je ook ontslaan als er geen werk meer is.
13 jaar geleden
Je stelt wel drie vragen over je werk.
Alsof wij dan maar weten wat bediende pc 218 is.
Dat weten wij niet.

Ik weet wel dat als het met een bedrijf moeilijk gaat, dat men jou dan kan ontslaan.
Reorganisatie-ontslag heet dat dan en dat is niet zo moeilijk.

Ik zou mij dus maar eens goed beraden op wat je wilt:
dit werk, met de veranderingen
of geen werk.