Wat betekend hbo werk- en denkniveau?

In een aantal vacatures die in heb opgezocht staat HBO werk- en denk niveau. Zelf heb ik geen bachelor van de hbo maar ben wel bezig met deelcertificaten. Is dit dan voldoende voor HBO- denk niveau of moet je daar een bachelor voor hebben?

Toegevoegd na 3 minuten:
Aantal dat ipv die ;-)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
8.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.carrieretijger.nl/carriere/solliciteren/overtuigen-met-profiel/hbo-niveau Leuk om even door te lezen :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
'aantal die' is net zo correct als 'aantal dat'. Ik zou er in mijn sollicitatiebrief en c.v. vooral op letten dat je niet 'betekend' schrijft als je 'betekent' bedoelt. Dat geeft namelijk niet direct de indruk van een hboniveau. (Al moet dat op taalgebied ook weer niet overschat worden.)
Computoon
7 jaar geleden
Als ik iemand aan zou moeten nemen in een functie waarvoor een hbo-niveau gevraagd werd, ging een brief met "betekend" in de tegenwoordige tijd rechstreeks de prullenbak in. De werkwoordspelling is basisschoolleerstof.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja sorry heb het heel snel getypt. Het gaar erom dat ik graag wil werken en studeren tegelijk. Daarom ga ik nu een makelaarscursus doen en 1 deeltijdceetificaat HBO. Daarbij ga ik of ergens administratie werk of vrijwilligerswerk doen. Een voltijd HBO is geen optie voor mij. Daarom ga ik deeltijdceetificaten doen. Maar dat duurt in totaal 5 jaar. Zou dus liever geen volledige bachelor doen
Pieter2011
7 jaar geleden
@sandokan en computoon: Sorry, ik ben dat niet met jullie eens, tenzij het om een functie als journalist of leraar Nederlands gaat ;)
Sommige mensen met dyslexie of weinig affiniteit met taal, blinken uit in hun vak nadat ze met succes een HBO- of Academische opleiding hebben afgerond. Ik merk vaak dat de beste technici en artsen nauwelijks over enige kennis van de Nederlandse taal beschikken.

Antwoorden (1)

Dat betekent dat je het diploma behaald hebt van een HBO-opleiding. Of een zodanig aantal jaren ervaring na een lagere scholing dat jouw werk- en denkniveau toch overeenkomt met dat van iemand met een HBO-diploma.
Amadea