Hoe heet het beroep als iemand mensen begeleid tijdens het vliegen?

Mensen begeleiden zoals kinderen, gewonden, invaliden, ouderen enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=6088#Hoeveel_instructeurs_zijn_er?

kijk hier eens ik vermoedt dat je dit bedoeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wordt gewoon door een steward of stewardess gedaan. Zij hebben wel extra training hiervoor gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een taak van de stewards/stewardessen.. Die worden in meer dingen opgeleid dan drinken en nootjes rond te brengen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in principe is het een purser die in get vliegtuig verantwoordelijk is voor het opvangen & naar de stoel brengen van de kinderen. Op de grond worden ze door grond stewards begeleid.