Hoeveel salaris verdient een directie chauffeur?

Ik zie een vacature voor internationaal VIP directiechauffeur voorbij komen. Hoeveel verdien je ongeveer bij zo'n baan?

http://www.chauffeur.nl/vacature-directiechauffeur-in-dubai.html

8 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wow... wat een waanzinnige vacature. Als ik 25 jaar jonger was geweest zou ik echt alles gedaan hebben om die baan te krijgen. Ik zou zeggen; Ga ervoor en veel succes.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wellicht heb je dan kost en inwoning. Om het salaris zou ik me niet zo heel druk maken. Wel de bijkomende zaken, zoals bv hoeveel vliegtickets krijg je tussendoor? En hoe groot is de expat gemeenschap aldaar? De baan klinkt goed.
Rutge
8 jaar geleden
Klopt, het is een topbaan en ben hard bezig met mijn sollicitatiebrief, bedankt! Eigenlijk was mijn vraag overbodig want heb later op de site gevonden dat je €960 per maand verdient. Daar hoef ik het dus niet voor te doen, als maakt het weinig uit in zon omgeving.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Let wel op: je moet minimaal 3 jaar aantoonbare rij-ervaring hebben. Aangezien je nog maar 20 bent, lijkt me dit niet waarschijnlijk. Het zijn ook niet de minste auto's waar ze je in willen laten rijden...
Rutge
8 jaar geleden
Ik heb het gelezen en heb op mijn 17e mijn rijbewijs gehaald. Dat moet dus geen probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vergeet je nette kleren niet. Niet heen gaan met een spijkerbroek en shirtje.

Het beste antwoord

In de regel verdient een directiechauffeur (CCV D1) met een gedegen opleiding circa € 2.200 bruto, oplopend naar € 3.000,- bruto per maand, afhankelijk van de toeslagen en CAO. Hierbij zit je in de regel 20% hoger dan de Taxi CAO betaalt.
SimonV