Via welke bureaus in Nederland kan ik werk vinden in het buitenland, bijvoorbeeld Dubai of Singapore?

Ik ben HBO Marketing afgestudeerd en heb een aantal jaren werkervaring opgedaan in de zakelijke dienstverlening. Nu wil ik graag in het buitenland werken en dan heel graag in Dubai. Zijn er bureaus in Nederland die personeel zoeken voor in Dubai. Graag serieuze reacties.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de site van Joho staat dat zij in zowel Singapore als Dubai banen hebben. Om echter de volledige tekst te kunnen lezen, moet je donateur worden voor 5 euro per jaar. Wat misschien een mogelijkheid is, is om naar een van de Joho-vestigingen (zie 2e link) te gaan en te vragen of je de beschrijvingen kunt inzien zonder dat je de namen en adressen van werkgevers ziet. Op die manier weet je of er iets bij zit en kun je alsnog donateur worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graag zou ik betere sites willen waar ik specifieke informatie kan krijgen. Dus geen aanmeld sites etc.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
goed