Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Via welke bureaus in Nederland kan ik werk vinden in het buitenland, bijvoorbeeld Dubai of Singapore?

Ik ben HBO Marketing afgestudeerd en heb een aantal jaren werkervaring opgedaan in de zakelijke dienstverlening. Nu wil ik graag in het buitenland werken en dan heel graag in Dubai. Zijn er bureaus in Nederland die personeel zoeken voor in Dubai. Graag serieuze reacties.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
769

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op de site van Joho staat dat zij in zowel Singapore als Dubai banen hebben. Om echter de volledige tekst te kunnen lezen, moet je donateur worden voor 5 euro per jaar. Wat misschien een mogelijkheid is, is om naar een van de Joho-vestigingen (zie 2e link) te gaan en te vragen of je de beschrijvingen kunt inzien zonder dat je de namen en adressen van werkgevers ziet. Op die manier weet je of er iets bij zit en kun je alsnog donateur worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graag zou ik betere sites willen waar ik specifieke informatie kan krijgen. Dus geen aanmeld sites etc.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
goed

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding