Hoe schrijf ik me in bij een uitzendbureau?

Moet ik gewoon een uitzendbureau als Randstand binnenlopen en zeggen dat ik me graag bij hen wil inschrijven? Of gaat dit online o.i.d?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6K
Ritsuka
8 jaar geleden
ja, gewoon binnenlopen met je cv en ID/paspoort

Antwoorden (2)

Je kunt er gewoon naar binnen lopen en je in laten schrijven. Online kan het meestal ook:
https://www.randstad.nl/inschrijving

Toegevoegd na 14 minuten:
Door gewoon naar binnen te lopen en je in te schrijven, heb je het voordeel dat ze je zien, weten wie je bent.
Ze zullen eerder aan je denken als ze een geschikte baan voor je hebben.
Ook door je na het inschrijven regelmatig te laten zien (door naar binnen te lopen en te vragen of ze al iets voor je hebben) vergroot je je kansen. Buiten dat kun je ook online solliciteren op banen die zij op hun site aanbieden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, dat is de procedure.
Het is wel handig als je je een klein beetje voorbereidt, door je ID en een CV mee te nemen, want die willen ze beiden altijd hebben, en daar moet je anders weer voor terug. Dan kunnen ze je dossier ook meteen compleet maken, en als ze toevallig iets hebben liggen, je zelfs meteen op pad sturen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Online kan natuurlijk ook, maar mijn ervaring is dat het bij de meeste uitzendbureau's absoluut een pre is als ze je "kennen", c.q. als je af en toe je gezicht laat zien, al gaat het aanbieden van werk tegenwoordig wel ook veel via telefoon / internet.

Beperk je ook niet tot één uitzendbureau ; hoe meer inschrijvingen, hoe groter de kans op werk.