hoeveel verdiend een buschauffeur ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Het salaris van een Buschauffeur zal voor een starter op €1663 uitkomen, en voor een senior op €2821 per maand, bij een fulltime aanstelling.

Antwoorden (1)

Het salaris van een Buschauffeur zal voor een starter op €1663 uitkomen, en voor een senior op €2821 per maand, bij een fulltime aanstelling. Hiernaast krijgt men toeslagen voor werk op onregelmatige tijden en vakantiegeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Is dat netto of bruto?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zijn bruto bedragen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het lijkt mij te veel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou, ik wil niet al te blasé overkomen maar ik vind 1663 euro nogal karig...Daar kom ik mijn bed niet meer voor uit...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is ca. €200,- meer (NETTO) als een bijstandsuitkering! "Lijkt mij te veel", lijkt mij wat karig door de bocht...!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok, dan zit ik er naast. Ik dacht dat bv een politieman minder verdiende
dan 2821,- bruto. Is mij verteld door een politieman. (maar die jokken misschien ook)