Hoeveel verdient een baggermeester ?

Hoeveel verdient een baggermeester nou echt, want op internet staat rond de 3000 maar ik weet dat dat niet altijd klopt. Weet iemand hier dat misschien uit ervaring of iets ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op deze website http://www.nationaleberoepengids.nl/Baggermeester staat de volgende informatie:

"Arbeidsvoorwaarden baggermeester

Primair: De Baggermeester verdient vanaf het moment dat hij/zij in dienst treedt tussen de 1500,- en 2500,- Bruto per maand. Dit bedrag kan variëren, afhankelijk van de leeftijd en ervaring van de Baggermeester.

Secundair: Naast het primaire loon kan de Baggermeester, afhankelijk van de individuele afspraken met de werkgever, rekenen op 8 procent vakantiegeld, een dertiende maand en goedkope kost en inwoning tijdens 'de vaart'. Daarnaast hangt het van de werkgever af of er wordt voorzien in extra toeslagen, een collectief pensioen en een geregelde ziektekostenverzekering."

Over het algemeen is de informatie op de website www.nationaleberoepengids.nl redelijk betrouwbaar.
Antoni