Ik ben werkzaam bij de kwantum en wil graag nog doorwerken na 65, volgend jaar is dit mogelijk?

De Kwantum heeft een oude cao, die is helaas niet duidelijk

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat zou personeels zaken je kunnen vertellen.
Ik heb na mijn 65e een 0-uren contract gekregen voor een jaar.
Ik val nu in voor collega's die vrij/ziek o.i.d. zijn.
Hartstikke leuk, je hebt toch nog wat tijd voor jezelf,
Maar tevens een leuk extra zakcentje.
Houd er wel rekening mee dat je wat toeslagen kwijt zult raken,
maar dat weegt, ik mijn geval, er niet tegen op.
Succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de nuttige informatie, zal contact opnemen met Tilburg.
Onze CAO heeft geen update gekregen sinds jaren, wellicht gaat het nog aangepast worden met de wettelijke verplichting op Europees niveau voor langer doorwerken. groetend,
K Jacobs