mijn werkgever roosterd mij niet meer in voor mijn vaste uren mag dat zomaar?

ik werk al 2 jaar bij de ah altijd op zaterdag; nu roosterd hij mij ineens niet meer in en hoef ik al 4 weken niet te werken op zaterdag; mag dat zomaar? bij wie kan ik om advies vragen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het ligt eraan welk soort contract je hebt. Bij een nul-urencontract mag dat wel. Je zou kunnen vragen naar de reden waarom je niet meer hoeft te komen. Misschien is het niet druk genoeg, misschien is hij niet tevreden...het is wel zo netjes als je uitleg krijgt, mocht hij niet tevreden zijn, kun je er iets aan veranderen misschien.