Kun je met autisme toch bij defensie werken?

Ik heb een lichte vorm van autisme, kun je dan nog slagen voor de psychologische tests bij defensie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Wanneer er een diagnose ASS is gegeven staat deze in je de medische dossier. Dit dossier wordt nagekeken door defensie en ook al betreft het een lichte vorm van pdd=-nos/asperger, alsnog wordt je erop afgekeurd. Ik heb geen directe bron van defensie dus het best kun je contact met hun opnemen. Maar dit is in ieder geval wat zij mij vertelde.