2,94 Per uur, gewoon het minimum jeugdloon dus. Je hebt wel kans om in een hogere schaal terecht te komen, dus meer te gaan verdienen door het diploma verkoop in de drogisterij, assistent drogist, of het vakdiploma drogist te halen. Zonder verkoop in de drogisterij mag je geen geneesmiddelen adviseren en/of afrekenen. De opleidingen worden meestal betaald en aangevraagd door de eigenaar van de winkel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij deze zaken is het minimumloon van toepassing.
Bij supermarkten werkt het anders.
In de avond krijg je een toeslag van 35% (dus je krijgt 135% betaalt)
en op zondag 200%
Daar is het loon van een 16-jarige 3,85 euro/uur
ik werk daar (en word binnenkort 17) het is ideaal ;)
Bovendien krijg je ook een bonuskaart voor je ouders, als zij boodschappen doen gaat 10% van wat zij betalen op jouw rekening erbij (met een max van 75 per kwartaal ofzo)

bij trekpleister is het dus 2,94 euro per uur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik krijg zelf als 16 jarige 4,82 per uur