Niet te beantwoorden.

Als je bijv. naast een vast brutoloon (dat iedere maand hetzelfde is) ook bijv. overwerkvergoeding of vakantiegeld krijgt uitbetaald, wordt het sv-loon ook hoger.
Het maximum sv-loon voor 2020 is eur 57.232 op jaarbasis.
Toegevoegd op 18 februari 2020 20:06: tekst
Computoon
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Er wordt door de overheid gevraagd om mijn maandelijkse sv-loon. Wat moet ik invullen ?
Als ik terugkijk op mijn loonstroken, wisselt ie elke maand vanwege overwerk waarschijnlijk.