Ik zoek een bijbaantje, en wil dus gaan werken bij Big Bazar. Weet iemand hoeveel je per uur krijgt als 16 jarige?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9K

Antwoorden (3)

Het minimum jeugdloon dat is bij 36 uur per week € 3.26 per uur.
10 jaar geleden
Ik kreeg € 3,16 netto. Ook 16 jaar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het baantje aan te raden? En wat voor dingen deed je precies als 16 jarige?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jawel, ik vond het alleen wel matig verdienen voor de werkzaamheden. Ik werkte altijd op koopavond en de weekenden, had leuke collega's! De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit de winkel netjes houden (spiegelen, aanvullen) en kassa draaien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En natuurlijk ook altijd klaar staan voor de klant. Op een gegeven moment ook schapkaartjes maken. Om de week kantine schoonmaken.
Appie
een jaar geleden
Kan het gewoon na schooltijd?
Dat ligt er aan hoeveel uren je per week werkt en hoeveel uren er in je contract staan.
Je kunt het beste even het http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/minimumloon/vraag-en-antwoord/hoe-hoog-is-het-minimumloon.html hier op opzoeken het is misschien even ingewikkeld maar je vind het wel.
Als je bij 16 jarige kijkt
Groetjes