Ik denk ongeveer €3,30 per uur, maar je kunt het altijd nog navragen, normaliter staat het ook in je arbeidscontract.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is minimaal 3,26: http://www.minimumjeugdloon2013.nl/ Je kunt dat gewoon opzoeken.
Computoon
11 jaar geleden
Het kan nóg minder zijn, namelijk als de werkgever een 38-urige of 40-urige werkweek heeft. Het vermelde minimum(jeugd)loon per uur geldt namelijk bij een 36-urige werkweek terwijl het minimum(jeugd)loon per maand een gegeven is.
Het minimum jeugdloon is voor een 16 jarige € 2,92. Dit kan bij intratuin wellicht hoger zijn maar dat zou je kunnen informeren.
zie onderstaande site

Toegevoegd na 15 minuten:
Dit is gebaseerd op een 40 urige werkweek. Het maandsalaris bedraagt € 506,95 en per week € 117,00
Ga je 38 uur werken dan is het uurloon € 3,08 en bij 36 uur € 3,25
zie ook onderstaande 2e site