Is het mogelijk om voor je 27e nog een 4e jaarcontract te krijgen?

Mijn 3e contract loopt tot 1-3-2012. Ik december 2011 word ik 27 jaar. Is het mogelijk een aanpassingscontract te krijgen zodat ik voor mijn 27e nog in aanmerking kom voor een jaarcontract? Anders moet ik er in maart 3 maanden uit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat is mogelijk, maar dan mag de periode van de 4 contracten niet langer dan 48 maanden zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat mag niet. De regel is dat iemand die een vierde contract aangeboden krijgt onder de 27 moet zijn, maar ook geen 27 wordt tijdens zijn 4e contract.
Jij zal in een volgend jaarcontract altijd 27 zijn of worden, dus het kan niet.
Daarnaast is er momenteel sprake van dat deze regeling vervalt per 01 januari 2012. Volgens mij is dat nog niet definitief, maar dat maakt in jouw geval helaas niets uit.