Zijn er ook mensen die van mensenrechten wereldwijd hun beroep maken?

Dus iemand die zich met mensenrechten bezighoudt, en dan geen rechter, advocaat o.i.d. Maar iemand die dat voor landen over de hele wereld doet. Want bijvoorbeeld bij Amnesty International kan men wel vrijwilligerswerk doen. Maar volgens mij kan je daar niet je beroep van maken, en het een aantal dagen per week ofzo doen. Weet iemand daar misschien een oplossing voor, voor als je zoiets wel zou willen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik denk dat er geen werkgever is die hier salaris voor wil betalen. Hoogstens dat een overheid middels een diplomatieke weg probeert bij diverse landen de mensenrechten op de (politieke) agenda te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk hier eens.
http://www.mensenrechten.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooie site, maar die gaat over het verbeteren van de mensenrechten in Nederland. Vraagsteller wil weten of wereldwijd daar je beroep van kan maken.