hoe word je coupeuse?

Wat voor opleiding kun je hiervoor doen? Want als ik zoek op internet vind ik wel een heleboel coupeuses die les geven en dat je daarna examen kan afleggen in 's-Herthogenbosch. Ben je dan echt coupeuse en zijn er geen echte opleidingen voor?

Groetjes Litlleherb

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo littleherb , allereerst bedankt voor de
uitleg , van " Van hier tot gunter !(;
Ik heb zelf bij Muller und Sohn de allerbelangrijkste opleiding gedaan ..Namelijk , Patroontekenen , in Amsterdam (,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind verschillende opleidingen als ik bij google zoek op 'opleiding coupeuse'

Antwoorden (1)

Bij Muller und Sohn in Amsterdam Leer je
goed patroon tekenen en naaien !
En ook nog Bedankt voor je uitleg , "Van hier tot Gunter' (;
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oké ook bedankt! Ben benieuwd of er in Zeeland ook erkende scholen zijn :)