Hoe kan ik een originele sollicitatie versturen om als podiumbouwer te mogen beginnen?

Ik had gedacht aan een powerpoint maar wat moet ik daar dan in zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is een nette en goede solicitatiebrief niet veel profesioneler en zakelijker?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijkbaar niet want na een maand heb ik nog geen antwoord.

Het beste antwoord

Zet op elke dia een plank waarop één van jouw voor dat werk toepasselijke eigenschappen en kwaliteiten staat. Timmer die in etappes aan elkaar (op een afbeelding, bedoel ik dan natuurlijk), met teksten die bij elkaar passen. Op de laatste dia is de vloer gereed en staat er een slottekst op, zoiets als "IVV bouwt graag met jullie mee". Succes!
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk idee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prachtig idee! Ik wil er direct aan beginnen! Maar enig idee in welke volgorde een podium opgebouwd wordt? :s

Andere antwoorden (2)

Goed plan! Zorg dat je opvalt Maquette maken, bouwplaat, filmpje. Heb je ervaring? Laat het zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een leuk idee:
verwerk je cv in een bruin kartonachtig papier. Dit papier kun je uitklappen zodat het transformeert in een podium, zoals met origami.