Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor bijbanen zijn er nou eigenlijk voor studenten?

Ik vroeg me af wat voor een soorten banen er allemaal zijn waar je nou eigenlijk niet over na denkt. Je hebt bijvoorbeeld de meest voor de hand liggende banen zoals supermarkten, kledingwinkels, horeca gelegenheden. Maar je denkt niet snel na over bijvoorbeeld het werken bij een tankstation, bloemist, of receptionisten voor het testen van drugs.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
689
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Werken in een parkeer garage ! De nacht avond diensten en onder wijl je boeken lezen , nacht receptie werk in hotel's Wat handig is een beveiligers certificaat , voor dat soort rustige studeer baantjes . Werken op Schiphol , bij auto verhuur aan de receptie , auto's parkeer service , op beurzen producten promoten , garderobe werkzaam heden in een museum (lekker rustig) soms even een bus :) en dan weer je boeken in taxi chauffeur , begrafenis chauffeur ook veel wachten , dus lezen :) .

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik werk in amsterdam voor het bedrijf autoreset, daarmee moet je lease autos door nederland brengen, t is een 0-uren contract (gewoon bellen als je wilt werken) dan haal je je auto op en breng je de auto naar een andere stad. Van het moment dat je vertrekt en terugkomt krijg je doorbetaalt. Uren mag je zelf invullen. Je moet wel een studenten ov hebben en een rijbewijs
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken iemand die bijverdient bij een wijnveilinghuis. Ikea is ook een mogelijkheid. Ze gaan daar flexibel om met studenten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Callcentermedewerker verdient vrij goed voor studenten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding