Hoe lang moet ik doorwerken na mijn ontslag bij de AH?

Ik ben 15 jaar, en heb nu al een aantal maanden bij de albert heijn gewerkt als vakkenvuller maar ik wil er nu mee stoppen. In de cao staat dat je dan nog vier weken moet werken. Ik heb in mijn contract gekeken en daarin staat dat mijn contract eindigt in november, maar ik heb hem nooit verlengd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.3K

Antwoorden (1)

Toch moet je je houden aan die 4 weken opzegtermijn, je contract is stilzwijgend verlengt, als je nog vakantiedagen hebt dan kun je die nog opnemen en daardoor eerder stoppen met werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal goed maar misschien laten ze je eerder gaan als ze nog een wachtlijst hebben met nieuwe mensen.