Is er een leuke baan waarbij je moet auto rijden? Zie extra uitleg!

Ik heb sinds 24 februari me rijbewijs, en sindsdien wil ik altijd maar autorijden. Vanaf kleins af aan wilde ik altijd al autorijden, en nu heb ik dus me rijbewijs. Alleen om nog vaker te kunnen rijden, zoek ik nu als 18-jarige een bijbaantje waar ik veel moet autorijden. Ik heb wel zoiets als www.easyway.nl gevonden, maar daar moet je minimaal half jaar je rijbewijs hebben, en zo lang kan ik niet wachten. :)
Dus weet iemand anders een leuke baan waar je vaak moet autorijden en zonder dat je lang je rijbewijs moet hebben?

Toegevoegd na 55 minuten:
Vergeet niet dat het gaat om een bijbaantje naast school.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17.6K

Antwoorden (15)

er zijn genoeg koeriers baantjes waar je direct aan de gang kan.
Wat ook kan is medicijnen rondbrengen van apotheken/ziekenhuizen naar mensen.
Verder geen verantwoordelijkheid, alleen wegbrengen.
Tnt??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pizza koerier bij new york pizza
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek een bedrijf waar ze een koerier nodig hebben en klaar ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien even op google kijken bij koerierdiensten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.tntpost.nl/overtntpost/werkenbij/sc/chauffeur/

Staat niet bij dat je al langere tijd je rijbewijs moet hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Taxichauffeur is ook een idee.
Je kunt ook privechauffeur worden van bijv een politicus.
Ik weet niet hoe lang je bij deze banen je rijbewijs moet hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt me niet echt een bijbaantje voor een student.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mij wel. Taxichauffeur kun je zijn in de avonden en de weekenden.
Privechauffeur is wat lastiger, maar de beroeps hebben ook vast weleens vrij of vakantie. kan je mooi "invallen".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de taxi moet je tegenwoordig een taxipas hebben, waar je eerst een cursus voor moet doen. En hij wil gelijk beginnen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OK, dan maar nog een cursus er bovenop.
Bij de Landmacht, op een Landrover, vrachtwagen, pantserwagen, Bushmaster, volop keus.

Toegevoegd na 30 minuten:
Over de weg, door het terrein, door bergen door de woestijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraagsteller zoekt een bijbaantje naast zijn studie...
Als je een beveilgingsdiploma hebt/wil halen, ga dan de mobiele surveillance in! Erg leuk en divers werk, waar je ook nog de nodige kilometers maak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Autoverhuurbedrijven die chauffeurs nodig hebben om auto's van de ene naar de andere vestiging te rijden, of ophaal- en wegbrengservice, zaterdagbaan bij koeriers- of transportbedrijf, bezorgdiensten (automaterialenhandel, apotheek, postpakketten, bouwmaterialen,automatenhandel), vertegenwoordiger, ProAssist in Tiel (?).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het je vooral om de lol gaat en niet alleen om het geld dan zou je eraan kunnen denken om vrijwilliger te worden.
Greenpeace bijvoorbeeld zoekt altijd chauffeurs!
Dat ze je vragen om te rijden gebeurt maar eens in de zoveel tijd, en echt niet elke dag, je kan het accepteren of niet, wat je wilt.
Dus misschien leuk om erbij te doen?
http://www.greenpeace.nl/getinvolved/word-vrijwilliger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of de dierenambulance
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, bijvoorbeeld!
Tnt is de beste mogelijkheid. Geen ervarind nodig en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga dealen met een schrootwagen, als je het goed doet rij je na een tijdje een vette BMW M3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Albert Heijn heeft de service dat ze je boodschappen komen brengen. Misschien kun je dat gaan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hhmm vervelend dat ik nou niet meer weet hoe het heet maar iemand die ik ken heeft een baantje wat jij ook geweldig zal vinden. Hij is chauffeur en rijdt mensen in hun eigen auto rond. Hij kan dus in allerlei verschillende auto's rijden. Hij doet het ook als bijbaantje en had ook nog maar net z'n rijbewijs. Zodra ik weet hoe het heet hoor je het van me. Iets wat er op lijkt is : beterBOB . Ik weet alleen niet precies hoelang je hiervoor je rijbewijs moet hebben, dat moet je dan maar even googelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prive chauffeur van Bea in de avonduren. Lijkt me leuk en weten tevens waar ze 's avonds naar toe gaat.