Hoe is het om te werken bij Trekpleister voor een jongen van 17 jaar? Ze zoeken daar namelijk nog iemand voor de functie vulploegmedewerk(st)er.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Klasgenoten van mij werken bij de Kruidvat en Etos (welliswaar geen Trekpleister, maar wel vergelijkbaar). Opzich prima werk, alleen moet je het niet ongemakkelijk vinden om vragen te krijgen zoals: 'Welk middel tegen voetschimmel kan ik het beste nemen' of 'Wat is nou eigenlijk het verschil tussen deze en deze tampons' en dergelijke vragen over producten waar je zelf nooit iets mee te maken hebt gehad en dus niet zoveel over kunt zeggen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Over het algemeen vragen ze dat niet aan de vulploegmedewerker en als ze dat al doen kun je ze doorverwijzen naar iemand die DAAR de opleiding voor heeft gedaan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ehm, dat soort vragen schijn je echt te krijgen, maar je hebt gelijk dat je ze gewoon kunt doorverwijzen, maar toch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, je MOET ze doorverwijzen want voor een antwoord op dat soort vragen ben je namelijk niet opgeleid. In zo'n winkel loopt zeker iemand rond die dat wel is.