Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

* foldertjes..........met afbeeldingen.

* visitekaartjes.
Vooral veel visitekaartjes.
Gratis bij Vistaprint.
Overal achter laten.
Op allerlei prikborden, bibliotheek, supermarkten etc.

* gratis advertentiekrantjes.

* Heel gratis websites voor advertenties.
zoals Speurders, Tweedehands, Markplaza, Zoekertjes etc.

En verder ligt he er aan wat je bedrijfje is,
wat het doet.
Op wie je gericht bent.
Welke doelgroep je wilt bereiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snuffel
11 jaar geleden
Hoi, Ik heb twee bedrijfjes. Eentje voor huiswerkbegeleiding en eentje voor tekstconsult (tekstcorrectie, schrijfhulp, schrijfworkshops)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor de huiswerkbegeleiding, zou ik allerlei internet-mogelijkheden proberen. Social Media, zoals Facebook, Twitter, Hyves. Ik denk dat je daar de meeste jongeren bereikt.
En misschien een opvallend you-tube-filmpje maken.
Of iets anders ludieks en origineels. (Zoiets als stickers op lantaarnpalen met een wat vage en daardoor uitnodigende tekst erop en een verwijzing naar een website. Maar dan anders; want dit is al vaker gedaan). Voor het tekstconsult, zou ik in elk geval een website maken, als je die nog niet hebt.
En je aanmelden bij Linked-in. En inderdaad folders verspreiden, zoals al genoemd is.
En dan niet van de onopvallende gekopieerde vodjes die ongelezen in het oud papier verdwijnen, maar iets origineels.
De lokale media. Een combinatie van advertentie met een redactionele bijdrage. Vertel wat je wilt en ik bedenk wat voor je..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of het effect sorteert, is altijd maar afwachten, maar ga eens naar wachtkamers van allerlei instanties, en leg daar je eitjes i.c. folders.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt natuurlijk `strooien` met visitekaartjes, foldertjes, enzovoorts, maar de effectiefste manier is toch `mond tot mond`reclame.

Wanneer je bij je cliënten laat zien wat jouw capaciteiten zijn en men is dan zeer tevreden door jouw aangeboden diensten, is de `mond tot mond reclame`uiteindelijk het effectiefst.

Natuurlijk is het dan goed en effectief om hen enkele visitekaartjes mee te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een website met zoekmachine optimalisatie en een eigen Facebook pagina waarop je je werk toont.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt een beetje aan wat voor bedrijfje je hebt en wie je doelgroep is maar een goede goedkope manier om jezelf onder de aandacht te brengen is via Facebook, Twitter en apps zoals instagram. Koppel hieraan een blog en plaats als je een goed aantal volgers hebt een advertentie op bv facebook (kost 1 € per dag)
Je kunt ook klein beginnen in de plaatselijke krantjes, maar nogmaals dat is afhankelijk van je bedrijfje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding