Meest algemene is: evenementenmedewerker. Als je er een beetje vroeg bij bent, kun je de leukste richting voor je opeisen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Rotzooi opruimer na afloop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij ons zijn dat de hoofd-bar medewerkers. Dezen moeten overzicht houden over wat er op het terrein gebeurd, bardienst draaien, barpersoneel aansturen, bevoorrading regelen, problemen met tap oid oplossen, backstage bardienst draaien, bar schoonmaken na afloop en zorgen dat de rotzooi opgeruimd wordt (zelf+aansturen).