Wie neemt er ontslag als er contractbreuk wordt gepleegd door te gaan werken bij een andere werkgever?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is of een inkoppertje (zie antwoord mgerben), of ik snap de strekking van de vraag niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat vraagsteller bedoelt, dat hij ontslag KRIJGT als hij contractbreuk pleegt. En dan dus ondanks eigen schuld wel WW kan krijgen. Wat niet nodig is omdat hij al bijeen ander werkt.

Antwoorden (1)

De werknemer neemt dan ontslag.