Ik heb een contract van 13.5 uur in de week bij Albert Heijn. Nu ben ik ingeroosterd voor 12.75 uur in de week. Mag dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Lees je contract goed door. Als er echt '13.5 uur' per week staat, mag je werkgever je minder inroosteren, maar is hij verplicht je voor 13,5 uur uit te betalen.
Daarvoor heb je immers een contract.

Toegevoegd na 1 minuut:
Toevoeging: dit geldt uiteraard niet als er 'maximaal 13.5 uur'staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Staat er niet ergens met kleine lettertjes in je contract dat je Maximaal 13.5 uur werkt? Dat doen ze ook nog wel eens omdat ze je dan naar hun zin kunnen inroosteren.