Ja, dit werkt echt. Euroclix is bijvoorbeeld een betrouwbare website om wat bij te verdienen.

En dat gaat echt wel veel sneller dan 2 jaar, heb nu in ongeveer 3 jaar zo'n €80,- verdiend, vanaf €10,- kun je het laten uitbetalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja het werkt echt.
Alleen moet je meerdere jaren elke dag op een paar mailtjes klikken voordat je eindelijk een keer het minimum-uitbetalingsbedrag bereikt hebt.

Kortom: met een bijbaantje in de Horeca verdien je in één uur meer dan in 2 jaar mailtjes klikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier sluit ik mij bij aan.
Het ligt eraan wat je precies bedoeld. Als het gaat om het bezoeken van websites en dat daarvoor geld krijgt dan prima. Al duurt het wel erg lang voordat je wat bij elkaar hebt. Paar cent per bezochte website. Er is wel een andere soort. Als er staat: geld verdienen met HET BEANTWOORDEN VAN MAILS dan is het min of meer nep. Je moet dan bijv 10 euro betalen voor een start pakket. Dit start pakketje bestaat dan uit een briefje waarop staat: zet een advertentie op dezelfde manier als die waarop je zelf reageerde! Om vervolgens anderen die jou een mail stuurden en 10 euro betalen een brief of mail te sturen met daarin : zet een advertentie enz .