Wat zou een 22 jarige IT manager (Junior) ongeveer bruto verdienen?

Functies: Databases creëren en programmeren. Draaiend houden van alle filialen en personen op het kantoor qua ICT. beheer van servers, communicatie (DSL, Mobiel, Pin apparatuur etc...)

Voor 40 uur in de week.

Ik ben erg benieuwd wat je dan ongeveer bruto zal verdienen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het gaat om een systeembeheerder en 3 jaar ervaring.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt het over de functie "IT manager", maar gezien de taken die je noemt denk ik dat je een systeembeheerder bedoelt. Ik neem aan dat het om een beginner gaat of iemand met een jaartje ervaring. Dan moet je denken aan een bruto maandsalaris tussen de 2000 en 2200 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, heb een toelichting bij de vraag gezet. Het gaat inderdaad om een systeembeheerder en 3 jaar ervaring.