Wat kost een workshop gemiddeld als je deze extern 'inhuurt'?

Als ik een workshop in een bedrijf wil organiseren en ik wil gebruik maken van een extern bedrijf die deze workshop geeft, hoe veel geld gaat mij dat ongeveer kosten? Ik weet dat dit afhangt van het soort workshop, maar het gaat om een ééndaagse workshop en om gemiddelde kosten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Geen prijsopgave mogelijk. Variabelen als aantal deelnemers, kwaliteit van de begeleider, is het een uniek thema, etc hebben enorm invloed op de prijs. En nog belangrijker; wat heb jij of je bedrijf er voor over? Stel ik geef een workshop waardoor je medewerkers 2x zo veel gaan verkopen. Dan levert dit zichtbaar geld op. Wanneer ik een workshop bloemschikken geef om de teamspirit te verbeteren dan is dat minder zichtbaar. Voor externen geld dat zij al snel 50 tot 100 euro per uur minimaal moeten verdienen om rond te komen. bij een workshop van een dag (8 uren) is dat dus 400 tot 800 euro. Zelf spreek ik graag af op basis van twee constructies. 1) vast tarief (hoog) maar met onbeperkt aantal deelnemers. Daardoor kan het de opdrachtgever per aanwezige relatief weinig kosten. (bv. 1500 euro delen door 25 personen =40 euro p.p.) 2) tarief per deelnemer met een beperkt aantal deelnemers. (minimaal 5, maximaal 10 a 150 euro p.p. = 750 tot 1500 euro)

Gemiddeld €2000,00

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100