Hoe kun je gemakkelijk op korte termijn even wat extra geld verdienen?

Ik ben net klaar met mijn scriptie druk bezig met het vinden van een baan waarvoor ik gestudeerd heb. Maar voordat ik die gevonden heb en aan de slag kan zijn we in het gunstigste geval zeker een of twee maanden verder. Maar ik heb geld nodig en wel NU, en met mijn parttime baan kan ik het financieel niet veel langer uitzingen. Vroeger hadden uitzendbureaus altijd wel dagjeswerk, maar in deze tijd zijn dit soort banen al een hele tijd opgedroogd. Ik bel me suf en solliciteer ook naar tijdelijke banen, maar de uitzendbureaus hebben niet veel voor me en ik word steeds afgewezen omdat ik 'niet aan het profiel voldoe'. Heeft iemand misschien tips voor me waar ik nog niet aan gedacht heb?

Toegevoegd na 1 minuut:
O, ja: achter het raam is niet helemaal het antwoord wat ik zoek.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (12)

In de thuiszorg als huishoudelijke hulp
Of een ander baantje in de schoonmaak wellicht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.prainternational.com/

Proefkonijn voor nieuwe medicijnen. Verdiend ontzettend goed, maar je loopt een klein risico op bijwerkingen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je de beschikbare onderzoeken doorleest kun je zien of het al vaker op mensen is getest (zou voor mij een pre zijn) en wat de gevaren zijn.
Verder zijn de reiskostenvergoeding heel hoog (vooral als je gratis mag reizen met het openbaar vervoer als student).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TNT zit in deze tijd te springen om personeel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
itsme
14 jaar geleden
Sinterklaas heeft ook nog wat te doen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou gewoon nog eens navragen. Ik vind op werk.nl nog steeds vacatures bij TNT, en ik zie ze ook bij TNT zelf op de site: http://www.tntpost.nl/overtntpost/werkenbij/postbezorger/vacatures/index.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kom die vacatures ook inderdaad nog steeds tegen. Maar misschien regio gebonden, dat kan natuurlijk.
Zoek een tijdelijke baan met erg veel avond- en nachturen (horeca??) werk werk je daar een slag in de rondte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-Ik weet niet in welke hoeveelheid je geld zoekt, maar als de 'gewone' baantjes niet werken, zul je voor nu misschien met wat minder moeten doen. Krantenwijken, werken bij burgerking, McDonalds, oppassen voor een redelijk tarief..

-Dan kun je nog pokeren op internet voor geld (Al moet ik zeggen: Je moet ECHT weten waar je mee bezig bent. Een vriend van mij heeft er FLINK mee weten te verdienen, omdat hij weet wanneer hij moet stoppen!!!!)

- Werk een tijdje als schoonmaakster. Er zijn altijd mensen op zoek naar schoonmaaksters/makers. Kijk eens in je lokale suffertje, de krant, marktplaats noem maar op!

- Wat je evt ook zou kunnen doen is aanbieden dat je gratis andermans oud-spul wil ophalen. (oude pc's , printers, alle electronica zeg maar, wat nog werkt).
Het leuke hieraan is: De mensen zijn er zonder moeite vanaf: Jij kunt het verkopen voor een leuk prijsje op marktplaats, en zo verdien je ook nog redel wat geld. ( wij hebben momenteel de gang VOL staan met werkende spullen die we allemaal van de zolder hebben gehaald en een vrouw komt deze morgen ophalen, zodat zij die weer kan verkopen.. en hebben weer ruimte op de zolder;))

Zoals je ziet zijn er zat opties.. maar als je dringend geld nodig hebt.. denk ik dat je blij moet zijn met alles wat je kunt krijgen.
Afhankelijk van hoeveel je nodig hebt natuurlijk.

heel veel succes in iedergeval!

Toegevoegd na 2 minuten:
** Moet je maar eens naar marktplaats gaan en daar intypen schoonmaakster/schoonmaker. En dan 'gezocht' bij opties aanvinken! Het zal je verbazen hoeveel vraag er is. En dit geldt natuurlijk niet alleen voor schoonmakers maar ook voor andere beroepen!! **
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt inderdaad eigen boeken verkopen maar ook andermans spullen, zoals ik in mijn antwoord vertelde. dat is ideaal want die mensen zijn hun spul kwijt en jij kunt ze voor een mooi bedrag nog verkopen ook. en niet zo negatief! gewoon blijven proberen. solliciteer op meerderen tegelijk. enig idee waarom ze je afwijzen? vraag het desnoods specifiek en kijk of je wel of niet iets moet veranderen aan jezelf of misschien kennis. maar wat het ook is... jij kunt het!!g-v
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(ik weet niet waar dat g-v vandaan kwam.. ik had die reactie met mobiel gemaakt.. dus vandaar haha)
Als je echt op hèèl korte termijn bedoelt, dan zou je misschien Sinterklaas of zwarte Piet kunnen spelen. Mijn zwager doet dit ook al een aantal jaren, en je wilt niet weten hoeveel boekingen die nu al heeft, vanaf a.s. vrijdag. Soms wel 6-8 op een dag.

De pakken zijn niet goedkoop om te kopen, maar wellicht dat je via Marktplaats nog wat voor een paar cent op de kop kunt tikken. Huren weet ik niet, ben bang dat er dan wel veel van je winst af zal gaan.

Bovendien weet ik niet of het streekgebonden is, maar hier loopt het nog echt als een tierelier.

Ik weet overigens dat er ergens een site is waar je dit soort kleding voor niet zoveel aan kunt schaffen want daar heeft mijn dochter ook wel eens wat gekocht, maar weet zo even niet meer. Zal haar even vragen en dan zet ik het nog wel in mijn reactie, mits het nog bestaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, is verschrikkelijk 'freelance' ;-) heb inmiddels het adres van de site ook, maar moet je wel zelf even kijken of daar misschien wat bijzit: http://www.feestenkleding.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps! Ik zie net dat ze niet zo heel goedkoop meer zijn :-/ In ieder geval sucses! :-)
Ik zou zeggen probeer eens een postbezorgingsbedrijf, de kerstdrukte komt eraan, of het inpakken van kerstpakketten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de horeca kan je toch altijd wel aan de slag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met schoonmaak heb je een extra extra centje meer :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek eens bij je spullen wat je echt kwijt zou kunnen-en zoek dan een pandjesbaas of hoe heet zo'n zaak waar je spullen kunt brengen en er dan geld voor krijgt?
Zet advertentie's wat je te koop hebt bij supermarkten of misschien een regionale tv zender.
In deze tijd van het jaar worden er ook veel mensen gevraagt om kerststukjes te maken of kerstpakketten te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit klinkt wel als snel geld verdienen.
Of het betrouwbaar is weet ik niet, maar je kan er wellicht even naar kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat heb ik even nagekeken, klonk wel interessant . Maar het lijkt me toch oplichterij want je moet eerst zelf geld storten voordat je wat van hen krijgt.
Zo zijn er wel meer op het internet en dat begint altijd met iets dat er heel aantrekkelijk uitziet en te mooi is om waar te zijn. Wat het dan ook is :)
Maar goed als je snel geld wilt verdienen kun je natuurlijk altijd nog gaan doen wat dit bedrijf nu doet, wat dat betreft is het wel een goede tip ;)
klinkt misschien raar, maar er wordt goed geld gemaakt met pokeren. misschien iets om te leren en je even in te verdiepen?