Bij welk bedrijf kan ik werken met loondispensatie met indicatie wsw?

Ik ontvang nu 1 jaar bijstand en heb een wsw indicatie, nu is mij verteld dat ik een keus had uit 3 bedrijven waar ik zou kunnen werken met loondispensatie.
Ik werk dan 3 maanden op proef en daarna zou ik meer kunnen verdienen als het bevalt.
Nu vonden ze mij geschikt voor 1 bedrijf en dat ik daar moet werken, ik kon wel evt zelf bedrijven doorgeven waar ik zou willen werken.
Wat als ik die ene baan weiger om te kijken of er niet iets beters bij me past?
Welke bedrijven kan ik voor in aanmerking komen en vervalt dan de wsw=
Ik heb last van werktempo, werkdruk en niet te grote bedrijven.
wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is gezocht naar een bedrijf wat bij je past, wat let je om daar te beginnen en te kijken hoe het bevalt. Doorzoeken naar iets anders kan je gewoon blijven doen.
Mijn ervaring is dat bij werken de sfeer en je collega's erg belagrijk zijn, je kan nog zulk vervelend werk moeten doen, maar als de sfeer goed is en je hebt het leuk met je collega's dan maakt dat een hoop goed.
Je hebt eigenlijk niets te verliezen, ik zou het gewoon proberen, is het niets voor jou dan kan je dat altijd aangeven. Succes.