verdient een fiscaal jurist echt zo veel als ze op internet beweren?

op internet moet het maar niet al te gek worden maar ik vindt salarissen van 2300-3300 best veel.
daar komt ook nog eens bij dat je nadat je een fiscaal jurist bent vervolgopleidingen kan volgen en dat het bedrag dus nog hoger wordt

maar ik geloof bijna niet dat dit in praktijk ook zo is...

vooral dit komt ongeloofwaardig over
http://www.teubenrecruitment.nl/salaris-fiscalist.html

Toegevoegd na 11 minuten:
wat bedoelen ze met 15.000 dat is toch een onmogelijk salaris? zeker voor een hbo opleiding.

Toegevoegd na 36 minuten:
aangifte medewerker krijgt echt nooit van zijn leven 7.500 bruto dat lijkt me echt veel te veel als ik naar andere beroepen kijk daar geven ze max 3000-4000 als je geluk hebt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Gemiddeld verdient een tax director in de VA
een jaarsalaris van 151 duizend dollar.

http://www1.salary.com/Tax-Director-Salary.html

The median expected salary for a typical Tax Director in the United States is $151,216.

Bij PricewaterhouseCoopers kan het
Tax Director Salary oplopen tot $211,405

http://www.glassdoor.com/Salary/PricewaterhouseCoopers-Tax-Director-Salaries-E8450_D_KO23,35.htm

Dit soort bedragen verdien je echt niet alleen met een HBO opleiding en verder op je gat zitten tot 15 jaar later....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja je verdient echt zoveel. 15.000 verdien je pas als je 10 of meer jaar werk ervaring hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat duidelijk bij:
Meer dan 15 jaar ervaring (15jr +)
En in die tijd heb je wel wat meer gehaal dan je HBO diploma. In dit soort beroepen ben je nooit uitgeleerd.
En ert1:
Hoe weet jij wat je daar voor moet doen?
Ligt aan je kwaliteit en waar je werkt bij welk bedrijf. Me pa verdient goed en heeft dit beroep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en meer ook: zie alle salarissen: http://www.graduaterecruiting.nl/salaris-startsalaris-bruto-netto.html