Je hebt recht op vakantietoeslag over de gewerkte periode en dan maakt het niets uit of je arbeidsovereenkomst wel of niet voortijdig is opgezegd.
Dit kun je nakijken in je contract of CAO.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is de werkgever verplicht het nog uitstaande vakantiegeld incl vakantiedagen uit te betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe worden de vakantiedagen bepaald en hoeveel procent gaat er naar de belastingdienst?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoihoi777: gewoon volgens het schijventarief. Er bij het uitbetalen geen rekening gehouden met loonheffingskorting. Mocht aan het eind van het jaar de inkomsten lager dan €6270 euro zijn, dan kan de teveel ingehouden loonheffing met de belastingaangifte teruggevraagd worden
Voor iedere maand die je gewerkt hebt krijg je 1/12 deel van je vakantietoeslag. (hou er rekening mee dat vakantiegeld in april begint te tellen (of in mei, dat weet ik even niet.
Heb je 3 maanden gewerkt krijg je 3/12 =1/4 van je vakantiegeld. netto is dat iets minder dan je normale maandsalaris netto
anneliez
12 jaar geleden
je hebt altijd recht op vakantietoeslag over de gewerkte dagen, maanden.