ik wil met een vriend later hotel op starten maar voor school wat kan ik het beste volgen in beroeps kantoor of verkoop ? alvast bedankt

Toegevoegd na 2 minuten:
ik en een vriend van mij zijn aan het denken over onze toekomst en zouden graag een hotel opstarten maar hij weet al wat hij in het school voorts gaat doen maar ik nog niet wat kan ik in beroeps het beste volgen zou ik voor een hotel te starten verkoop of kantoor doen alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ps. Ik ben de vriend waarover hij het heeft ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
serieus?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hotelschool.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En het is ook handig als je leert lezen en schrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar ligt Starten ?

Antwoorden (3)

Om een hotel te leren leiden, kun je naar de Hotelschool.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je met "beroeps" dat je nu op VMBO-beroepsgericht zit? Dan kun je na het halen van je diploma waarschijnlijk het beste naar een horeca-MBO-opleiding gaan. Bijvoorbeeld voor kok of gastheer/-vrouw leren. Daar kun je later profijt van hebben. Misschien nog doorleren op het HBO (hotelschool), maar ook met MBO alleen kun je aan het werk. Hier in Nederland of in het buitenland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Horeca.... Administratie kun je door en accountant laten doen.