Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Carriereswitch begin 30: hoe de eventenbranche inkomen?

Ik ben begin 30, 7 jaar werkervaring in IT (2 jaar) en 5 jaar in economisch onderzoek. Ik heb in 2005 mijn universiteit afgerond. Ik overweeg nu een carriereswitch en de eventmanagement trekt mij. Zou ik hiervoor een heel nieuwe opleiding moeten doen, of zou iets als een LOI/NTI/NCOI 1 jarige training mij genoeg kennis geven tezamen met de (wellicht niet specifieke) ervaring die ik heb opgedaan tijdens mijn studie/werkend leven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
688

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt bij de opledingen die je schetst in het curriculum kijken wat je er leert.
Maar, als eventmanagement je trekt, overweeg dan wat je precies trekt, en wat je in die branche siwieso te bieden hebt. Als er vacature beschrijvingen zijn die je trekt, kijk naar de vereisten en solliciteer. Je hoeft niet voor elk baantje een nieuwe opleiding te doen.
Mocht je kennis tekort komen, dan kun je jezelf nog bekwamen terwijl je er werkt.
Succes.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding