Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Denk je dat je mag kijken in een tattooshop?

Ik ben 13 bijna 14 en ik ben al 2 jaar gek op tattoos en ik heb veel tattoo boekjes en ik teken heel veel (opzig best goed) en binnenkort kom er een tattooshop in onze woonplaats ze zijn bezig sinds zestien april en mn moeder zei omdat ik het er heel de tijd over had ik ga met jou samen wel een keer naar die tattooshop vragen of je een keer mag komen kijken, denk je dat dat mag??? En misschien zou je ook in een tattooshop stage mogen lopen in de vierde (dan ben ik 15 en waarschijnlijk blijf ik zitten dus dan ben ik 16)??

Bvd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
769

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nou, of er stageplaatsen zijn, weet ik niet. Een tattoo-platen is al een heel vak apart.

Als je minderjarig bent heb je toestemming van je ouders/verzorgers nodig voor een tattoo. Een keer langskomen, daar doen ze vast niet moeilijk over. Ik zou de tattoo-shop eens een keertje opbellen, die laten je vast wel zien bij een klant (als die daar akkoord mee gaat) hoe een tattoo gezet word.

Maar ik vrees niet dat jij dat zelf ook mag gaan zetten ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo vind je dat? Als ze later hun beroep willen maken erin, mogen ze toch best wel kijken?
Of je mag kijken ligt aan de tatoeëerder en of de klant het toestaat. De maatschappelijke stage mag niet omdat je die bij een niet-commerciële instelling moet doen en een tattooshop is wel commercieel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je mag waarschijnlijk wel komen kijken. maar eerst moet aan de klant worden gevraagd of hij daar mee instemt. of je er stage mag lopen kan ik geen antwoord geven. ik weet wel dat je na je opleiding en je kan goed teken gewoon langs een shop kan lopen en je port folio laten zien en daar in de leer gaan als de baas je wil hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding