Vooral in drukke steden, zoals Rotterdam, Den Haag..... En natuurlijk bij modeshows.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn nichtje werd gewoon in Hoofddorp gespot dus je kunt het overal hebben, er zijn echt geen steden of plekken waar iemand naar iedereen zit te kijken die voorbij komt. Die scouts doen ook gewoon boodschappen, gaan op visite, shoppen in een andere stad juist om 'vers bloed' te vinden.

Wat je beter kunt doen is gewoon alle modellenbureaus die je vindt aanschrijven maar alleen als je gratis kunt inschrijven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk bij je vraag meteen aan evenementen als de Libelle Zomerweek (dit jaar van 13 tot en met 19 mei 2013 in Almere), een evenement waar naar mijn idee veel moeders met hun dochters naar toe gaan.
Antoni
10 jaar geleden
Ik denk eigenlijk gelijk aan de Model Convention. Dat is 1 keer per jaar in Amsterdam en dan komen modellenbureaus van over de hele wereld. Je kan in het gebouw waar het gehouden wordt gescout worden en dan mag je op de catwalk lopen voor de neuzen van die modellenbureaus. Als je geluk hebt kiezen ze jou uit en willen ze een gesprek met je om te praten over hoe verder. Het was dit jaar in februari. Als je echt graag model wil worden is dat een goede plek om te beginnen. Er lopen daar ook veel bekende mensen rond uit de modewereld.