mogen ze mijn contract uren aanpassen bij het krijgen van een vast contract?

ik ben nu bijna 3 jaar werkzaam in de kinderopvang, en krijg dus binnenkort een vast contract. Nu heb ik al die jaren een vast aantal uren gewerkt en nu willen ze mij een vast contract geven met minder uren dan dat ik al die tijd gewerkt heb, mag dat zomaar? ik ben in de veronderstelling dat je het aantal uren moet krijgen wat je gewerkt hebt over een bepaalde periode maar ik weet niet zeker of dat klopt..wie weet dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja , na een periode conform de flex wet , mag / moet bij continueren dienst verband een ao voor onbep tijd aan geboden worden . Dus men kan hem niet verlengen , dus uit dienst of een aan bieden met nieuwe voorwaarden (concurentie beding)nieuwe werktijden enz het is aan jou om het te doen , (tekenen ) of daar dus van af te zien . Ps dan heb je recht op uitkering op basis van je tot nu toe gewerkte uren . Ja het mag .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beetje rommelig geantwoord, maar wel correct ! ze mogen aanbieden wat ze willen, jij mag tekenen of niet!
je kan ook onderhandelen natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je wel voor het antwoord