Wat doet een junior associate precies?

En is het mogelijk om het gelijk na je vwo te doen. Kom
je er makkelijk binnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, over het algemeen zul je toch eerst Rechten of vergelijkbaar gestudeerd moeten hebben.
gvrox
12 jaar geleden
"associate" is zo'n vage term, sommige bedrijven gebruiken het als synoniem voor "werknemer". Misschien helpt het als de vraagsteller even aangeeft over welk bedrijf het gaat ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bij Pricewaterhouse coopers wil werken als junior associate accountacy
gvrox
12 jaar geleden
Dank je voor de aanvulling; helaas weet ik niets van die branche dus ik kan geen bruikbaar antwoord geven (maar hopelijk iemand anders nu wel!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pricewaterhousecoopers heeft tegenwoordig PwC ;)

Het beste antwoord

Ja, dit kan direct na je VWO.

Als junior help je voornamelijk bij de controle van jaarrekeningen. Verwacht veel door financiele stukken heen te gaan, facturen te controleren en dergelijke. Spannend werk kun je vergeten tot je wat verder bent doorgegroeid, en je zult veel saaie klusjes moeten opknappen in de eerste jaren.

Kijk ook op de vacature voor deze functie.

Wil je het specifieker weten? Zoek dan op linked in naar iemand die die functie heeft en nodig heb uit voor een kop koffie (bij hem in de buurt, niet bij jou..). Dan kun je van alles vragen voor je een officieel traject in gaat.