Als iemand met indicatie in de WSW gaat werken in een academische functie in welke functieschaal van de cao wsw komt men dan ?

Het betreft een afgestudeerd academicus,hij is ouder dan 23 jaar en werkte voorheen bij de overheid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ligt eraan wat hij/zij gaat doen en hoeveel verantwoordelijkheid hij/zij krijgt. Gaat die persoon bijvoorbeeld productiewerk doen met geen ervaring daarin zal die in 1 van de laagtste loonschalen komen, academicus of niet.

Werk die persoon als verantwoorelijke kan die in een van de hoogste schalen komen,

Hierbij een link naar een CAO boekje WSW (wel iets veroudert, maar geeft wel een indicatie)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij gaat werken in een academische functie en dus geen productiewerk doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel er maar mee te zeggen dat je niet zonder details iets aan kunt duiden. Ik neem aan dat hij, vanwege de indicatie, niet aan het "normale"arbeidsproces kan deelnemen. Dan ligt het er maar net aan hoeveel de indicatie belemmerend werkt EN welke functie beschikbaar is. Kijk maar eens in het het CAO boekje aan hoeveel zaken de functie voldoet en dan kun je een inschatting maken.