Hoe oud moet je zijn om bij gewone dingen zoals een supermarkt te kunnen werken?

En krantenloper, dat soort dingen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Vakken vullen, folders lopen, fruit plukken en ander licht werk vanaf 13 jaar;
Avondkranten bezorgen en werken in de horeca (maar niet als er alcohol wordt geschonken) vanaf 15 jaar;
Kassawerk, en bijna alle andere werkzaamheden vanaf 16 jaar.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, erg bedankt.

Andere antwoorden (1)

Kranten, folderwijk 13 jaar
Vakkenvullen 14/15 jaar
Achter de kassa 16 jaar