Studie uren meerekenen op stage?

Ik zit een half jaar in het buitenland op stage voor een ROC school, is het verplicht dat we studie uren meerekenen? We hebben huiswerk gekregen wat we moeten maken in dit half jaar dus kunnen wij die uren ook meerekenen buiten het werk om?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je dit kunt vinden in je stage overeenkomst die je (neem ik aan) van je school hebt gekregen en hebt ondertekend.
Neem anders contact op met je school,en stel deze vraag (je hebt vast wel een e-mailadres gekregen van school,mentor of leraar),doe dit vooral om niet aan het eind van je stage voor verassingen te komen.

Succes met je stage en school!