Wat moet ik wanneer bezorgen?

Vanaf morgen begin ik met folders brengen (VSP), en dat op maandag en dinsdag. Maar wat moet ik op dinsdag bezorgen aangezien de folders hetzelfde zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk mag je de folders op maandag OF dinsdag bezorgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies Nelly!

Het beste antwoord

In de arbeidsovereenkomst staat dat je maandag EN/OF dinsdag mag bezorgen. Dat betekent dat je 2 dagen mag doen over ALLE folders. Je hoeft dus niet een bepaald deel maandag en het andere deel dinsdag te doen; alles mag maandag OF alles dinsdag OF deels maandag/deels dinsdag. In dat laatste geval mag jij dus bepalen welk deel je wanneer doet en dat hoeft niet elke week hetzelfde te zijn.

Ik loop dezelfde folders en ik kom wel eens mensen tegen die dinsdag te laat vinden. Gewoon lekker door laten zeuren en als ze contact op willen nemen met Netwerk VSP: Laat ze maar bellen, ze kunnen je toch niks maken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

moet je niet op maandag je folders halen(of thuisbezorgt) en lopen en dinsdag ook? anders lijkt mij dat je 2 dagen krijgt om je wijk te lopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook voor VSP gelopen, en je krijgt twee dagen om je folders te bezorgen. Dit staat als het goed is ook in de arbeidsovereenkomst al dan niet in het afsprakenboekje dat je ontvangt, lees maar eens na :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De folders die je krijgt mag je van zaterdag t/m dinsdag lopen. (er staat maandag en dinsdag maar mag ook op zaterdag en zondag, mits het koopzondag is). Als je 's maandags al je folders hebt gelopen hoef je dinsdag niks te lopen. Dus niet zometeen op dinsdag de overige folders weer gaan lopen!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar krijg je dan vrijdag of zaterdag de folders al?
Powergen
12 jaar geleden
Ik tenminste wel (zit ook bij VSP)
Powergen
12 jaar geleden
Of het gedoogd wordt? Dat kan, maar mijn bezorg-coördinator zei dat je het ook in het weekend mag doen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt mij dat het net andersom is, je mag ze op zondag bezorgen tenzij het koopzondag is. Want in de folders staan de nieuwe aanbiedingen, dus als je die zaterdag of zondag(koopzondag) bezorgt geeft dat verwarring omdat de aanbiedingen nog niet geldig zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zaterdag en zondag bezorgen mag niet. De vergoeding die je krijgt is niet voldoende om op zondag te mogen werken. Zaterdag mag niet omdat de acties die in de reclamefolders staan nog niet van kracht zijn, te vroege bezorging kan verwarring scheppen.
Je hebt 2 dagen om ze te bezorgen.
Bezorg je alles op maandag, dan hoef je dinsdag niks meer te doen.
Info van mijn partner, die bij VSP de contacten met de bezorgers onderhoud.

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb je nog vragen, neem dan contact op met je bezorgers coordinator, die kan je precies vertellen hoe het zit.
Woon je in het noorden, neem je contact op met Meppel, in het zuiden met Eindhoven, en in het midden van het land neem je contact op met Utrecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag ze ma en di bezorgen

Als je ze eerder krijgt mag het eigenlijk niet, maar die cordinator van mij vond dat geen probleem,

Ik heb zelf ook 2 jaar lang voor vsp gelopen ;-)