Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe schrijf ik, zonder de klant te irriteren, een herinnering aan een offerte?

Ik ben voornemens een aantal klanten een bericht te sturen, dat ik ze inmiddels een tijdje geleden een offerte gestuurd heb, en of er een vervolg is. Of ik de order krijg en wat de status is. Alleen zoek ik hiervoor een nette opzet, het liefst in het Engels. Vooral een opzet dat ik de klant niet irriteer, en niet te pusherig overkom. Heeft iemand hier een goed voorbeeld van (professioneel graag, en geen onzin om een punt te halen met een antwoord:))

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dear [clientname]

On [date] we send you a quotation for [project]. e have not had a response to our proposal. With the year drawing to an end, we would like to start scheduling our projects for the new year. We would be happy to provide you with some more information on the suggested work, if so desired.

Hoping that we will able to do business with you I remain,

[name]
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding