Waar kan ik het best gaan werken?

Ik ben 15 jaar en wil graag vakkenvuller worden, alleen weet ik niet bij welke supermarkt/bouwmarkt je het meest verdient. Kan iemand dat mij vertellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.6K

Antwoorden (8)

Ik geloof bij Albert Heijn. Je moet overigens niet enkel naar het uurloon kijken, maar bv. bij Albert Heijn krijg je ook nog personeelskorting (10%).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk wat het dichts is van je huis maar ah verdien je het meest en ik weet dat je bij hoogvliet in de pauze 5 euro gratis wat mag pakken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Vomar vooral op zondag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het handige is voor jou dicht bij zijnde winkel vraag wat de loon is niet tevrede zoek in een andere buurt dicht bij jou enzo door gaan maar ik raad je ah aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben ook 15 en werk bij de albert heijn. je verdien daar op het gebied van supermarkten verreweg het meeste, wat ik van vrienden heb gehoord:
deka: 15 jaar 3.40 euro
ah franchise 16 jaar 3.50 euro
vomar zit ook rond zoiets.

ik krijg 4 euro per uur, dat is exclusief de bonuskaart die je krijgt, die krijg je niet bij een franchise winkel, alleen bij winkels die van alberheijn zelf zijn.
voor de bonus kaart krijg je 10 procent van het geld wat je ouders besteden, met een maximum van 75 euro per kwartaal en 300 euro per jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Albert Heijn verdient inderdaad wel prima. Wil je meer verdienen dan normaal dan kun je ook bij AH to go werken. Hier krijg je meer toeslagen dat is natuurlijk afhankelijk van je werktijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan je beter op zaterdag auto's gaan wassen. € 20,- voor de binnen- en de buitenkant. Als je het slim aanpakt kan je met zekerheid 2 auto's per week doen. Familie, buren, vrienden. Hoeft ook niet per definitie bij jullie zelf voor of naast de deur, kan ook bij diegene thuis.
In je eigen kleren, op jouw eigen manier, eigen muziek, flesje cola erbij en hupsakee.
Toi toi toi!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20 euro voor de binnen- en buitenkant? Dat krijg je denk ik er echt niet voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier wordt niet naar gevraagd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb jij een beter antwoord 09 meneer of -mevrouw?
Deze website is voor mensen die meedenken met andere mensen. Niet voor '09 mensen zonder naam' die niets zinnigs toe te voegen hebben.
Bij de Super de Boer verdien je het meeste. Daar heb je een redelijk hoog minimumloon + als je er een jaar werkt verdien je ook weer meer en natuurlijk als je ouder wordt. Toen ik 16 was verdiende ik 4.50 en toen ik 17 was en er een jaar werkte 6.10. Alleen weet ik niet of ze nog mensen aannemen bij Super de Boer, omdat het Jumbo wordt.. Ook verdien je bij de Albert Heijn ook redelijk wat dacht ik.