In vacature staat salaris min. 2000 en max. 3000 en dienstverband 16 tot 20 u pw voor di en do.Geldt genoemd salaris dan voor 36u werkweek?of 16a20u?

Dat een salaris bruto is staat er nooit bij maar moet je wel van uit gaan. Geldt dat ook voor salaris dat je er automatisch bij een 36u werkweek achter moet denken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Als dat het salaris zou zijn voor 16-20 uur in de week heb je volgens mij een droombaan

Antwoorden (3)

als je net begint met werken verdien je waarschijnlijk 2000 met 36uur. elk jaar verdien je asl het goed is iets meer (omdat je meer ervaring hebt en ouder bent) dit kan maximaal oplopen tot 3000. De belasting moet er dan nog af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lang niet bij alle werkgevers krijg je er ieder jaar weer wat bij.
Meestal wordt het salaris op basis van fulltime (38-40 uur) vermeld. Overigens zou ik de baan niet willen als er staat 16-20 uur op dinsdag en donderdag. Dat houdt dus in dat er soms dagen zijn waarop je 10 uur werkt - en deze beschrijving doet overkomen alsof dat heel normaal is. Nee dank u.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou best 10 uur per dag willen werken en dan maar 2 dagen voor 2000 bruto. Reken het maar eens uit per uur. Dat is toch een uurloon van 23 euro.
Ja daar kun je gerust vanuit gaan. Als er sprake is van een 36 urige werkweek dan deel je het maandbedrag door 156 om aan een uurloon te komen. Dat zegt waarschijnlijk wat meer.

Zou het om een loon gaan voor 16 tot 20 uur dan moet het al een hele hoge functie betreffen als managementfunctie op hoog niveau of een specialist ergens in. Anders is het salaris veeeeel te hoog.